Eljött a tesztelősdi második napja!!

Ahogy már írtam, két gyakorlat maradt mára: Függőleges húzás és Guggolás gyertyaállában.

Kezdtem is a Függőleges húzás tesztelésével. Őszintén szólva, nem volt egy nagy kérdés. Néhol kicsit jobban befeszítettem a karom, mint előtte, hogy érezzem azért. És az az igazság, hogy bár a karom nem fárad el, de 3x50 után úgy, hogy végig befeszítve tartottam a karomat, megkeményedett a karom. 

Aztán jött a Guggolás gyertyaállásban.Na, ez egy érdekes dolog. Ugyan is, maga a gyakorlat nem megerőltető a lábamnak. A levegőben behajlít, kinyújt, behajlít, kinyújt.  Még csak nem is vízszintesen kell tartsam a lábam, úgy aztán megérezném... de ha úgy tartom, az már a térdhajlítással lenne egyenlő. ;)
De ami miatt nagyon utálom ezt a gyakorlatot, hogy a egyrészt a könyököm alján lévő porcos üreg hozzáfeszül a földhöz és baszottul fáj. Nem baj, megfeszítettem az egész karomat és kitartottam. A másik meg az, hogy a könyökömet külön erőből ott kell tartanom, különben kicsúszik. Magától nem marad ott egyszerű támaszként. Kényelmetlen, kényelmetlen, de azért megcsináltam. Tán most dolgoztam először igazán először ezzel a gyakorlattal, mert azt hiszem kicsit megfeszült tőle a fenék. Ja...

Összegzés: 
A kipróbált gyakorlatok közül a Fekvő támasz fal mellett, Guggolás gyertyaállásban, Függőleges húzás, Rövid híd gyakorlatok vs. ÉN!!! ÉN WIN!!!
De Térdfelhúzás és Fejenállás fal mellett vs. ÉN!! ÉN LOSE!!!

Mindegy. Amivel meg van a Haladó szinthez tartozó mennyiség, azoknál ugrok a következő lépésre. A többin még javítani kell, úgy néz ki. De ha javítani kell, akkor javítani kell. Ahogy mondani szokásom: Nincs mese, edzés van! ;)

Bár elvileg a könyv ír olyat a Híd-hoz, hogy azt majd csak a guggolás 6. vagy 7. lépésénél kell elkezdeni(?) o.O? Mondjuk a könyvet a gyakorlatokkal együtt olvasom, szóval azt még nem olvastam, de ez elég furán hangzik... Egészen addig el se kezdjem a Híd 1. Lépést, míg el nem jutok a guggolás 7. Lépéséig? Vagy én hallottam félre kicsit. :D

Ezt ma találtam. Party zene vegyítve valódi zenével. Mondhatni, hogy nem rossz. :))

 

Nincs mese, edzés van!

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvanoredz.blog.hu/api/trackback/id/tr815772507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása