A mai napon a szokásos edzés helyett úgy döntöttem, hogy megnézem elérem-e a haladó szintet. Nem az összes gyakorlatnál. Beosztom ezt két napra, maradjon holnapra is.

El is kezdtem a Fekvőtámasz falnál gyakorlatot. Hogy őszinte legyek a vége fele nem elfáradtam, hanem inkább már untam. De mivel nem csak tartásból kell dolgozni a könnyű gyakorlatoknál, ezért befeszítve tartottam a karomat végig, így ért valamit, azt hiszem.

Következő gyakorlat a Térdfelhúzás. Hát... ember, rájöttem valamire, miközben csináltam: Piszok gyengék a lábaim. :D Hasizmom van, hasból bírtam volna a 3x50-et. Van, csak nem látszik. :) Először megcsináltam 50-et, nem bukás volt, de volt vele munka bőven. És még van 2-szer 50. Hát mondom, itt bajok lesznek. El is kezdem, már az első is nehéz volt, de még bírtam. De azért csináljuk, csináljuk. Eljutottam 10-ig és már nagyon vége volt, úgy éreztem. 20-nál pedig letettem a lábam, hátradőltem és élveztem, ahogy feszül az egész felső combizmom. :DD Aztán még pihenő után egy 10-et megcsináltam, mert már csak annyira futotta. 

Szóval ezt kell még gyakorolni kicsit, úgy néz ki. 

Következő gyakorlat: Rövid híd. Ez se volt egy nagy feladat. 50, kis pihi, még 50, még egy kis pihi és utolsó 50. Lassan, kicsit megtartva a felső pontban, ahogy azt kell. Nem is az alsó hátizmom és a derekam feszült nagyon ettől a 3-szor 50-től, hanem az alsó combizmom. ;))

És a ma tesztelt utolsó gyakorlat, amit próbáltam a Fejen állás fal mellett. Megy már az 1 perc is, de most valamiért 2-szer csináltam 45-öt. A fejenállásnál egy kicsit gondban vagyok. Ugyanis - bár ez valószínűleg csak az én fölösleges paranoiám - tartok egy kicsit attól, hogy a föld alulról nyomja a fejemet. Mondjuk nem találtam interneten semmit arról, hogy lehet-e valami baja a koponyának/fejnek attól a nyomástól, amit fejeállásnál a föld gyakorol rá, de ettől még egy kicsit nyugtalan vagyok. Lehet, csak hozzá kell szokjak(?).

Holnap pedig jöhet a Függőleges húzás és a Gyertyaállásban guggolás tesztje.
Az előbbitől nem tartok. Az utóbbi már  más tészta. Míg a Térdfelhúzáshoz a lábaim gyengék, ezt a gyakorlatot meg sem érzik. Azonban még se szoktam sokáig jutni vele, mert nagyon kényelmetlen, mikor leviszem a lábam és mikor a már mag ától nem megy lejjebb a hasam miatt, olyankor le kell erőszakolnom a lábaim a homlokomig. Bár egy ideje próbálom levinni a kajamennyiségem és több részre osztani a napi adagok... csak ez már nem is tartozik a bejegyzéshez. :)

Nincs mese, edzés van!

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvanoredz.blog.hu/api/trackback/id/tr445771048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása