Kicsit régen írtam utoljára, de így jött ki a dolog. Most pótlom!

TEHÁT!

Az utóbbi napokban csinálgattam a gyakorlatokat, még pedig ugyanazokat, mint amiket legutóbb. 2db 1. Lépés: Fejenállás , illetve Térdfelhúzás. A többiből pedig a 2. Lépést gyakoroltam. Volt olyan nap, mikor jó alaposan megdolgoztattam magam és ennek meg is lett végül az eredménye. 

A mai nap úgy gondoltam, hogy benyomom a Beast módot és megpróbálom a elérni több gyakorlatnál is a Haladó 3x40-et. Nézzük:

Kezdtem is a Fekvőtámasszal, előredőlve. A fekvőtámaszos előéletemről annyit érdemes tudni, hogy Középiskolában voltak egész jó eredményeim is, legalább is osztályszinten jó volt. Azt is érdemes tudni, hogy általában iskolákban a fekvőtámasz a széles fekvőtámaszt jelenti és nem a teljes fekvőt. Abból volt egyszer egy felmérő, mikor 60 körüli számot bírtam megcsinálni. Egyrészt több már nem is ment egyáltalán, másrészt meg ott nem kellett tartanunk magunkat a lassú tempóhoz. Olyan sebességgel dolgoztunk, ahogy akartunk, de azért nem ártott, ha szabályosan csináltuk. Szóval nem Fegyencedzős lassúsággal csináltam, hanem olyan középsebességgel. Azóta eltelt idő alatt mostanáig eléggé sokat ingadozott le és fel az erőnlétem.
Most pedig itt vagyok és mint az állat úgy megcsináltam a 3x40-et. Természetesen lassan, kimérten, ahogy kell. Igaz, hogy az utolsó 40 már nem volt könnyű, de megcsináltam. :) PIPA!

 

Jött a Guggolás. Nekem a Bicska Guggolás nagyon nem ment, ugyanis akárhogy nyomtam rá a kezem az ágyra (az megfelelő magasságú), hátraestem. És hiába feszítettem be a sípcsont melletti izmokat, ahogy a könyv azt ajánlja, nem bírtam guggoló helyzetben maradni. Csinálgattam, de semmi. Aztán gondoltam, hogy mi lenne, ha felcserélném a 2. és a 3. Lépést, azaz Guggolás Támasszal, ugyanis az nekem könnyebb volt. És láss csodát, meg is csináltam a 3x40-et belőle. természetesen próbáltam mindig rendesen előre dőlni és sípcsont melletti izmot befeszíteni és úgy valamennyi terhet sikerült levenni a karomról, hogy jobban dolgozzon a láb. Ezek szerint nem nyúlik ki eléggé az Achilles-inam, vagy valami ilyesmi. Meg van most pedig vissza a Bicska Guggoláshoz, remélem, hogy tovább jutok rajta hamar, nem szeretnék stagnálni. :)

 

Következő a Fejenállás fal mellett. Mondjuk én az első két alkalommal csináltam fal mellett. Fal nélkül is megy. És fallal és fal nélkül is ugyanannyi ideig tudok fejen állva maradni. Kezdetben nem igazán tudtam, hogy hogy is kell fejen állást gyakorolni, de aztán rájöttem, hogy az, hogy simán tartom magam, nem fog sokat erősíteni, szóval fej lent és fej fordítása előre, hátra, jobbra balra. A fej folyton mozog és ezzel nagy feladat  hárul a karra és vállakra. Illetve a nyakizom is erősödik. Ezt Jay egyik videójában láttam egyébként. Na mindegy, szóval megpróbáltam elérni a 2 percet és sikerült. És örültem a fejemnek, na. :)

 

Igaz, ez már 3 gyakorlat volt és már eléggé megéreztem, de nem akartam leállni. 

Szóval folytattam,

és következett az Egyenes híd. A tricepszem elég vastag, már nem azért, mert izmos, a karom felső része alapból vastag. Van ott egy kis fölösleg azt hiszem, de majd idővel eltűnik. Szóval a lényeg, hogy nekem az egyenes híd sokkal inkább tricepszből és alsó combból megy, mint alsó hátizomból. Ennél a Rövid híd is többet erősített a hátamon nálam. Ha nincs elfáradva a tricepszem, akkor ment is volna talán, de így az első 40 ment, másodjára már csak 30 volt. Na majd legközelebb.

 

És végül Lábemelés, azon belül pedig Térdfelhúzás. Mivel az haladt a leglassabban, ezért eldöntöttem, hogy megcsinálom a 3x40-et és kész., ha nem megy, akkor is megcsinálom. Meg kell mondjam, hogy a Guggolás és a Híd kellőképpen kikészítette a lábam és nem mellékesen a lábamat vízszintesen emelni sokkal nehezebb valamiért, mint guggolni. Meg is csináltam a 3x40-et. Remegett a lábam összevissza, de megcsináltam és ez a lényeg. :P 

Egy gyakorlat kimaradt, még pedig a Vízszintes húzás. Ennek az az oka, hogy bent edzek, illetve ma este 8 óra körül kezdtem az edzést, de vízszintes húzást kint tudok csinálni az udvaron, mert van egy megfelelő magasságú masszív asztalláb, szóval nem lett volna rá lehetőség, hogy azt is megcsináljam. Télen azért csak nem megyek ki este 9-kor edzeni. :D De nincs gáz, vízszintes húzást holnap megcsinálom, de ez a mai kicsit túledzés szagú nekem, szóval pár napig nem edzek, hogy regenerálódjak. Fölösleges emiatt aggódni. Mert mi van, akkor, ha túlerőlteti magát az ember? Semmi. Több időt kell hagynia pihenésre, hogy regenerálódjon a test és kész. :)

Nincs mese, edzés van!

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvanoredz.blog.hu/api/trackback/id/tr745787431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sylvanor15 2018.03.25. 17:06:22

dfasdafsdfadsfasafdsfadfa
süti beállítások módosítása