Miután sikeresen letudtam néhány Haladó szintet az első lépéseknél, úgy gondoltam, hogy azoknál ma kipróbálom a 2. Lépést. Ki is próbáltam és... hát nem tudom, régebben ezek sokkal könnyebben mentek. Vagy azért ment nehezebben, mert nem kajáltam eleget és nemvolt elég energy, vagy mert az első lépéseknél már berögződött, hogy befeszített izmokkal kell dolgozni és nem simán tartásból és úgy nehezebb persze. 
(Bár a vízszintes húzás meglepően nehezen ment, anélkül is, hogy befeszített izmokkal dolgoztam volna. Meg volt a 10, de ilyesmi gyakorlatot ezelőtt nem csináltam... szokatlan volt.)
Vagy szimplán gyengébb vagyok, mint régen. Fene se tudja. De mivel ez csak ilyen próba jelleg volt, ezért csináltam térdfelhúzást és fejenállást... Hát nem ment most annyi se, mint mikor megnéztem múltkor, hogy mennyit bírok max... 

Ez az első-két hét még ilyen tesztelős/próbálgatós/kiismerős hét. De aztán csinálok valami normális edzéstervet. Ami felé nagyon hajlok, hogy 6 nap edzés és egy nap 3-at csinálok a 6-osból. Szóval első nap egyik három, másik nap másik 3 és ez 3-szor (meg ugye a változatok kipróbálása). Nem vagyok gyufaszálból, szóval azt hiszem, hogy bírnám a gyűrődést... Jut eszembe. nem csinálhatom így, hisz hidazást majd csak később lehet elkezdeni (Vagy ez nem szentírás?). Akkor viszont 2-3-2-3-2-3. Vagy nem, lesz, ahogy lesz.

Nincs mese, edzés van!

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvanoredz.blog.hu/api/trackback/id/tr845777595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása